25/01/2018

Waarde Lions vriend(inn)en,

Lions doelstelling nummer één is, om “een klimaat van onderling begrip tussen de volkeren van de wereld te bevorderen”. En jongeren hebben de toekomst.

De Stichting Lions Jeugduitwisseling levert hieraan een belangrijke bijdrage door elke zomer Nederlandse jongeren naar het buitenland uit te zenden, en andersom voor buitenlandse jongeren gastgezinnen en drie jeugdkampen te organiseren. De maatschappelijke of financiele achtergrond is daarbij niet van belang. Ook niet of men wel of niet kind van een Lion is. Wel moet men redelijk Engels kunnen spreken en een goed ambassadeur voor Lions en voor het eigen land kunnen zijn.

Er is nog een kleine week voor het inschrijven van jongelui die naar het buitenland willen met de Lions Jeugduitwisseling. Deadline 1 februari! De leeftijd is 17 tot 21 jaar.

Het zijn de Lions Clubs zelf die een jongere voor moeten dragen voor deelname.